Nyårslöftet

Vaknade klockan 8 i morse av mig själv och var väldigt pigg. Så jag låg kvar ett litet tag sen gick jag upp och klädde på mig sen gick jag en 30min promenad med stavarna :) Skööönt.
Sen hoppade jag ner i duschen så har jag suttit lite vid datorn nu men ska snart fixa lite käka och sånt där. För det är jobb som vanligt : )
Det blev en cykel tur med sen igår, men vad joggigt det var när man har varit förkyld. Det kändes verkligen men man fick ta det lite lugnt så gick det vägen.

Tänkte skriva en liten sammanfattning om hur det går med mitt nyårslöfte.
Alltså det här med godis och liknande. Det går faktiskt bra, men det där med att inte äta något det går inte. För ibland vill man unna sig något gott alltså någon bit bara. Har tagit några bitar vid något tillfälle.
Jag ska helt enkelt inte gå och köpa mig värsta påsen och svulla i mig utan, typ bara smaka någon bit eller om älsklingen köper eller om mamma och de har hemma att man liksom tar lite sen är det bra. För det fungerar liksom inte att träna och sen svulla i sig godis. Då ger ju inte träningen något. hehe..
Ni kanske hänger med på vad jag menar.
Men  jag klarar mig faktiskt väldigt bra, som tilltugg till film blir morötter, gurka och dipp, nötter eller liknande. Och det är faktiskt hur gott som helst : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0