Nyårslöfte

Nu har vi suttit och kollat på Eva och Adam serien några avsnitt, av den första serien när Adam börjar i deras klass.
Den är ju lite söt, roligt att höra hur de tänker. Sen har vi ätit massa choklad och chips. Fyyy värsta tjockisarna är jag och älsklingen.
Förut så pratade vi om att jag äter godis och så sa jag att jag ska dra ner på det och då sa han, men ha det som nyårslöfte att inte äta godis. Men det klarar jag inte utan jag sa dra ner på det. Men så kom jag på en kul grej, jag ska fundera på det lite mer. Men det är att prova och se hur länge jag kan hålla mig utan att äta något godis alls. haha det kommer inte hålla länge men bara för kul.
Jag måste skärpa mig ser hur det börjar smyga sig på lite extra lite här och var på kroppen. Usch jag tycker inte om det, men samtidigt så orkar jag inte ta det tunga steget att börja träna, men jag måste peppa mig själv så jag får motivation och börja träna mig så man får bort det som jag inte vill ha sen en snygg hållning. För en är katastof jag lovar er. 

Har ni något nyårlöfte??


Nu ska vi sova:)

God natt


Kommentarer
Postat av: Rikard

Nä, nyårslöften är inte för hårda killar som mig ;)

2008-12-28 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0