Denna träning

Har ni något bra tips hur man kommer igång med träningen??
Det går inte alls bra för mig, jag tänker att jag ska men varför är steget att ta på sig tränings kläderna och ge sig ut så himla stort??

När jag gick i högstadiet och gymnasiet så tränade jag rätt så mkt, körde ju karaten 2-3 ggr i veckan och sen skolgymnasiken..Men i trean på gymnasiet tränade jag ännu mer då körde jag hårt med karaten, hade gym och friskvård två gången  i veckan, där man antingen var på gymmet eller körde något slagt pass. Sen gjorde jag nästan något själv någon gång i veckan med, som jogga, gymma, promenad eller något sånt.
Men sen jag tog studenten har jag lagt av med karaten och allt annat. Och det börjar märkas när man tar på sig jeansen. Jag säger inte att jag är tjock eller något utan bara att det märks lite på jeansen. Men det lär väl fixa sig om man nu bara hittar motivation och något roligt att träna.

Snälla tipsa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0