Vår känslor:)

Kan ju börja med att säga att det har varit helt underbart väder idag. Man får sån energi av det och blir så himla glad, mer vårväder till oss tack.
Så idag passade jag och Martin på att rensa i "lillastugan", det är typ en gäststuga som finns några meter från vårat hus. Som vi typ fyllde med massa saker när vi flyttade hit, eftersom vi flyttade till mindre och inte har något förråd eller så. Det blev en hel del att slänga, ge bort till Gåvan och sen har vi sorterat allt som ska sparas, så vi kan ta ner det till oss lite i taget så det blir ordining och reda.
Känns super bra att ha det gjort, nu är bara det enkla kvar.

Så fick jag ett ryck nu på kvällen och göra om s skafferiet för det har varit jätte rörigt där inne ingen ordning alls, men nu är det med fixat. Skönt!

Ikväll väntar det god mat som står i ugnen, nötstek, hemmagjord klyftpotatis, sås och sallad. :) Sen blir det bara mys kväll med min underbara karl. <3 Måste bara säga det, att det känns så himla rätt att bo här ute i det här lilla huset med min helt fantastiska sambo. <3 I love it:)



/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0