Make up

Make up och hår är verkligen inte min starka sida, skulle jätte gärna vilja vara duktig på att sminka och fixa hår. Men nee det är svårt, jag vet inte hur många gånger jag har försökt ge mig på en sotsminkning, men det har gått åt skogen. Det som är så snyggt, och det finns så mycket annat snyggt jag med skulle vilja kunna göra.
Ska jag på fest och är med en kompis när vi fixar oss då agerar jag oftast sminkdocka så får de sminka mig, då vet jag att det blir snyggt.

Men förut hade jag inget för mig, hade ingen lust att städa så då tänkte jag att jag skulle testa gör en sotsminkning. Blev kanske inte as bra, men jag blev nöjd.

Hinner inte fixa in bild nu.. Men kommer om en liten stund, tv:n kallar.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0