Länge sen.

Har inte uppdaterat bloggen på ett bra tag nu. Har helt enkelt inte vetat vad jag ska skriva..
Men tänkte att det är dags att skriva lite nu. Jag har börjat följa med Martin till gymmet tre dagar i veckan, verkligen jätte skönt att träna. Mitt mål är att få ordning på min hållning (i samma veva jag skrev det kom jag på att jag ska sitta rakt, och sträcker på mig :P ). Det kommer inte bli lätt men det är ett måste vill ju inte ha puckelrygg vid 35års ålder. haha.
Sen är det också för att jag vill bli mer fit, få lite mer muskler och förbättrad kondition.
Så det känns riktigt bra.

Var och tränade igår, men måste ha gjort något konstigt då det känns som om muskeln har slagit knut på sig på baksida lår. Får nog bli lite hot and cold salva på det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0