Handla

Jag är så grymt slarvig med att blogga. Men sätter mig sällan vid datorn, förutom när jag är hemma och arbetslös. Har jobbat måndag-onsdag den här veckan, idag blev det att vara hemma men hoppas på jobb i morgon.

Men jag kan säga att jag har fullt upp ändå idag, ska snart bära ut all källsortering till bilen, veckohandla och sedan lämna allt jag har i bakluckan till gåvan. Skönt att man har att göra i alla fall, har nu på förmiddagen inte gjort så mycket, suttit och letat jobb, sökte ett jobb. Bättre än inget i alla fall. hehe.

Har precis skrivit upp matsedel fram till nästa torsdag, så nu 'r det bara att packa in sakerna i bilen sen åka ner till Åtvid och handla.

Hejs svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0