Sedan vände det

sist jag skrev i fredags någon gång var jag lite små sur på förvaringsmöjligheterna här hemma. Så jag rent ut sagt strunade i att städa vidare, hade ingen lust mer.

Sen ringde älsklingen så vi skulle åka och simma när han kom hem från jobbet, så jag packade väskorna och så gick jag ut när han kom. Vi simmade fasiken 1km, det tyckte jag var as bra. Och det roliga var att för typ ett år sen simmade  jag en halv km och tyckte det var as jobbigt, nu simmade jag en hel km och tyckte inte det var så jobbigt direkt. Alltså så visar träning resultat. Älskar boxercisen, träna hårt och köra slut på kroppen. Även att det bara är två gånger i veckan så verkar det ge resultat i alla fall. :)

Sen efter det blev det dusch och lite bastu, väl hemma sen gjorde vi tacos, fast vi bytte ut köttfärs mot kycklingbitar i sället as gott. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0