Fredag

Länge sen jag uppdataerade här nu, har varit hemma hela veckan för att det inte finns något jobb.
Men har lyckats haft dagarna fullspäckade ändå. Känns jäkligt bra. Tisdag och onsdag bestod av att vara barnvakt till Martins kusiner två tvilling grabbar på 5 år. Vart mycket bus och skoj, fick vara ute massa i blåsvädret. Väldigt friskt att få vara ute så mycket.
Igår tog jag med mig Martins mamma in till Linköping så vi gick på ikea, käkade kina buffe och sen gick vi och glodde lite mer. Väl framme i Åtvid blev det att handla mat och åka till Gåvan och lämna allt jag hade rensat fram här hemma. Hade hela bagage utrymmet full. Så hoppas någon får användning av alla de sakerna.

Idag tog jag mig friheten att sova ut, sen var jag inne i Åtvid på förmiddagen och fixade lite ärenden. Sen på eftermiddagen har jag fixat med sakerna jag köpte från ikea igår, tvättat och diskat. Ska göra lite god mat vart efter här tills älsklingen kommer hem från gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0