Förvaring!

Har varit hemma igår och är det idag med. Kan erkänna att det är lite skönt att slippa ge sig iväg i den här snöstormen, åker ju ändå 15mil tur och retur till jobbet varje dag.

Igår höll jag på att städa och fixa massor här hemma. Tills idag tänkte jag att jag skulle ta tag i våran garderob som det fortfarande står massa påsar i med kläder som inte är upp packade.
Lyckades få ordning på det mesta, förutom en proppfull ullareds påse med massa sommar kläder som inte får plats någon stan. Vet inte vart jag ska få plats med det någon stans. Sen lite tjock tröjor som är slit och släng.

Tycker att det är så jäkla svårt med förvarning. Vill ju att alla saker ska ha sin plats.
Blir tokig på att vissa saker måste ligga i kartonger och i påsar för att det inte finns någon bra förvarings plats för det.
Vill ju ha ordning och reda och fint här hemma, men det är inte så lätt.
Vi flyttade ändå från en stor lägenhete med mycket förvarings möjligheter och ett stort förråd. Till ett lite mindre hus men inga förvarings möjligheter så vi har fått köpa in lite sånt. Och vi har inget förråd. Sen finns det en gäststuga som är full med våra saker som vi också måste ta hand om innan våren. Finns lite att göra, måste diskutera med min prins när han kommer hem om lite bra lösningar. Hoppas vi kommer fram till något.

För nu sögs all energi ut ur mig, har ingen lust att städa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0