Tar mig en flygtur med huset

känns som att jag kommer göra det snart, för det blåser så himla mycket. Eftersom det är ett gammalt trä hus så knakar det något fruktansvärt när vindarna tar i som värst.  Velade väldigt länge om jag överhuvud taget skulle ge mig ut och hämta posten idag, rädd för att blåsa bort. Man vet ju aldrig. hehe.
Nee då men jag gick ut och hämtade posten slängde in den innanför dörren och satte mig i solen ett tag, blåste en hel del vid husväggen med.
Men det var riktigt skönt. Satt inte länge men solen tog så nu börjar jag bli lite prickig i ansiktet. Har varit inne och ätit lite och kollat lite på datorn.
Så nu blir det solen igen.

Mer sol åt oss, vi behöver det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0