Hallå där.

Jag är verkligen ur usel på att hålla bloggen något uppdaterad. Sorry.
Har hänt lite sen sist i alla fall.
Vi har sagt upp lägenheten och ska flytta, tittade på en lägenhet i veckansom både jag och Martin blev jätte förtjusta i. Så hoppas på att vi får den :)

Annars jobbar jag på som vanligt, håller på med körkort som går framåt sakta men säkert.
Är tyvärr inte så lätt när man inte riktigt vet hur man jobbar så det är svårt att få in körlektioner. Men det kommer vart efter, halkan och risk ettan är klar i alla fall.

Tränar dock ingenting just nu, känns inge bra alls. Men känns som om jag börjar bli motiverad till det, så ska väl börja lite hade jag tänkt mig. Ska se om jag kan få med älsklingen så blir det genast mycket roligare. När man är två och kan peppa varandra.
Detta är väl vad som händer i mitt lib just nu annars händer inte så jätte mycket.

Sitter och lyssnar på låten I´d Do Anything For Love - Meat Loaf. Den är så underbar <3
Riktigt hög volym och bas, I like ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0