Äntligen fredag

men i morgon blir det att jobba igen. Sen är jag ledig på söndag och så börjar jobbet igen på måndag, full rulle det gillar jag.
Därför har jag inte haft tid att blogga har inte hunnit sitta vid datorn alls i veckan.

Sen kan jag meddela att jag har åkt på en mindre rolig inflammation i höger axel,skulderblad och ner i armen. Inte så skönt, så nu blir det att knapra voltaren, stretcha (stavning?) och smörja.
Sen när det har gått över blir det av att träna mage, rygga och armar, vill inte ha dålig hållning och ont i ryggen.
Så jag måste verkligen ta tag i det där, speciellt eftersom jobbet än så enformigt och det belastar mycket på just ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0