Äntligen helg

så himla skönt med helg, behöver verklingen sova ut så jag ska nog gå och lägga mig snart.
Har varit så trött hela veckan har max sovit 5,5 timme per natt, inte bra att slarva med sömnen alltså. Så i morse när klockan ringde vid 4:10 så var jag helt död och på dåligt humör. Men det gav sig så fort jag kom upp ur sängen och fått på mig lite kläder :)

Hämtade ut min partytopp som jag visade igår och det satt jätte bra. Ska prova lite någon dag vad det passar bäst till, jeans eller leggings. Sen ska jag sätta älsklingen på att färga mitt hår någon dag, kommer bli brunt.



Har övningskört en del idag, blev mörkerkörning.  :)
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Ha en trevlig helg!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0