15/11

God kväll!

Har ni haft en bra helg?
Min helg har varit bra, ni vet ju vad jag gjorde i fredags och igår. Sen idag har jag inte gjort så jätte mycket, vi har haft två nattgäster här, Adam och Robin så vi har mest suttit och pratat och sådär. Och så kom Höcke förbi en sväng så vi kollade på drömkåken, as bra :D

Grabbarna ska nog dra sig vart efter och så ska vi laga lite käk sen ska jag se om älsklingen kan färga håret på mig, och så ska vi hämta lite mer saker i gamla lägenheten :)
Andreas kommer förbi en sväng sen med och kollar in lägenheten med, så det blir trevligt.

I morgon är det måndag igen, att helgen ska gå så fort. Men som tur är brukar veckorna med rulla på rätt skapligt, nästa helg blir det full rulle med 20års fest och grejer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0