Nu

sitter jag i lägenheten, fullt med kartonger och påsar överallt.
Skulle bara skriva ett litet inlägg, sen måste jag ner och handla lite sen upp igen och sätta igång att fylla skåpen i köket med alla dessa grejer som ska var där.
Så vi blir av med några kartonger och påsar. hehe.
Sen när älsklingen kommer hem vill jag att han ska hjälpa mig att sätta ihop en byrå så vi kan få in lite kläder och sådär, för jag ger mig inte på en byrå från ikea. Det går knappt att få ihop, vi har liknande nattduksbord och det var jätte svårt att få ihop. haha.

Jag har varit ledig den här veckan än så än så länge, får se om det blir något jobb i veckan eller om vi blir lediga hela. Jag kan ju säga att jag har och göra i alla fall, men pengar behöver man ju så hoppas på jobb.

Hejs


Kommentarer
Postat av: fie

tack:) är allt bra?

2009-05-06 @ 14:59:50
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0