härliga helg

Det har varit en mysig helg, valborg firade vi med mormor och morfar. De har hand om valborgsfirandet i dalhem så vi hjälpte till lite där.

I fredags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde vi har fixat och haft oss med massa saker och tagit det lugnt.
På lördagen var jag och Martin bjudna på middag hos mormor och morfar så det blev älg kallopps (stavning?) och potatis as gott, sen till efterrätt blev det coctail frukter med glass. MUMS.

Jag älskar verkligen det stället Höjda, vill fan bo där. Det ligger så himla fint världens läge jag älskar det. Man får bara en sån himla bra känsla i hela kroppen av att vara där.


Vildkaninerna






I går var jag, Martin, hans mamma och min mamma i ullared. :)
Blev en lyckad tripp fick med oss en hel del roliga och fina saker med oss hem :)

Nu ska jag fixa lite.
Kolla in i kväll och i morgon så ska jag avslöja en sak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0