Det är inte lätt

Har jobbat idag som hela veckan förutom i måndags då jag var hemma med huvudvärk.
Gick upp till gympan förut för att köra gympapasset, men på dörren stod det att den var inställd idag så det var bara vända och gå hem..Fick en litens promenad i alla fall..
Men funderar på att gå en sväng eller jogga en runda för att få röra på mig lite, sen köra lite styrka.
Får se hu det blir, det är jobbigt att ta steget att få på sig skorna och ge sig ut. Men det är så skönt efter åt.



I morgon blir det jobb sen efter jobbet åker jag direkt till min älskling, vi har inte setts sen i måndags kväll.
Usch det är inge kul att vara ifrån varandra, jag vill bo i huset igen så man får säga god natt i verkligheten varje kväll och ha massa myys, laga mat och göra massa annat.
Än att ha det som nu, bo på var sitt håll. När man får säga god natt över telefonen och ligga i en varsin säng på 5mils avstånd. Inte så himla kul, ingen att ligga och hålla om när man ska sova. Ingen att mysa med vid tv:n eller busa med.

Så nu ser jag verkligen fram till helgen att få vara med min underbara pojkvän igen :) <3<3<3



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0