Bio



I fredags efter jobbet fixade jag och Lotta oss lite sen drog vi på stan, käka och sen såg vi på bio.
Vi såg "I taket lyser stjärnorna" och den var hur bra som helst, kom allt några tårar fast att man försökte hålla tillbaka så länge det gick.
Rekomenderar verkligen att se den, jag skulle kunna tänka mig att se den någon mer gång vart efter.

En sak som jag inte fattar, den hade givetvis sorliga delar eftersom att man fällde några tårar. Vissa satt och tjöt rätt ut.
Men det är fullt normalt att man lever sig in i filmen man ser och känslorna far runt i kroppen.
Men när så många sitter och gråter och det är sorligt och jobbigt, hur i helvete kan man då sitta och asgarva som vissa jävlar gjorde inne på bion.  Det var inte något att skratta åt, antagligen så osäkra i sig själv och inte kan visa att de tycker att det är jobbigt och skrattar bort det i stället.

Annars så vare det en konon rolig dag :)
Tack Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0