Äntligen

Igår överraskade pappa mig genom att hämta mig på jobbet, för han skulle till biltema sen kusinerna i Falerum så jag fick skjuts till älsklingen:)
Jag och pappa handlade lite skitpå biltema som han och Martin behövde, sen gick vi och fika, trevligt trevligt.

Jag och älsklingen hade myys, vi lagade god mat kolla på let´s dance, mmyste och busa sen åkte vi en sväng, och sen såg vi på en film. För en gångs skull kunde jag hålla mig vaken, annars brukar jag vanligtvis däcka mellan 10 och 11 en fredags kväll..Men var fan vaken till halv 2. De ni. haha

Nee nu ska jag kliva upp ur sängen ochfixa fruskost till mig och älsklingen..

Trevlig helg.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0