Har inte haft

tid att sitta vid datorn allt rullar på rätt fort känns det som.
Man går till jobbet och gör det man ska, lagat mat och städar och fixar. Har varit lite dåligt med tid för sig själv, tid som man behöver ibland för att tänka och känna efter hur allt är och om det känns bra.
Skulle egetnlingen ha jobbat eftermiddag idag som jag gjort än så länge i veckan, men fick sms om att det inte fanns något jobb idag så vi får se hur det blir resten av veckan. Hoppas på jobb i alla fall.
Så idag blir det att fixa i lägenheten, har än så länge bara legat i sängen och slappat som jag fortfarande inte kommit ur.
Ska snart ge mig upp och ta en dusch sen sätta igång med mat för älsklingen komme rhem på lunchen och äter, myyys <3

Nee nu ska jag ta en dusch och sedan gör lite nytta.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0