Vad mycket ork man tappar

av att vara förkyld, som i tisdags åkte jag lite spark på isen och jag blev grymt flåsig efter en liten sväng.
Samma sak i morse när jag tog på mig ytterkläderna fast det blev jag liksom varm och typ var tvungen att pusta ut.
Man känner sig trött så fort man gör någonting, jag tycker att det är så lustigt att bara för att man blir lite förkyld så tappar man så mycket ork. Jag kom hem käka, satt lite vid datorn sen gick jag in och prata med bror och så somnade jag i hans säng och vaknde för drygt en halv timme sen. Har inte en aning om hur länge jag sov men har något minne av att mamma snackade om att klockan var 6 och att jag skulle gå upp. haha.

Men nu ska jag duscha, fixa sen packa och ringa älsklingen sen sova.
Hoppas bara att jag kan sova, men det brukar funka sover rätt så mycket så det brukar inte vara några problem.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0