Gott nytt år

Nu har vi gått in i 2009, hoppas på att det här kommer bli ett riktigt bra år.
Tog tyvärr inte några bilder igår, fasen så dålig jag är på det där..
Älsklingen tog bara några bilder på mig, så jag får väl slänga upp en av dem. Bara för att det ska vara något. haha..
Så såg jag ut på nyår, men guu så bra det blev här då. INTE..Bilden blir ju så liten så men ser ju inte mig på så nära håll..Aja får väl duga.


Hade i alla fall en väldigt trevlig nyårsafton, med god mat, kortspel och prat och skratt. Väldigt trevligt.
La faktsikt tre nyårs löften, har faktsikt inte vågat ta så hårt löfte förut men nu är det lite hårdare. Vi får se.

-Inte äta godis och lite annat. Så det snacks som jag får äta nu är, popcorn, saltapinnar, nötter och frukt och liknande.
 Vi får se hur länge jag kan hålla det.
-Det andra är att jag måste motionera några gånger i veckan, och inga lat fasnoner längre. Tränatränaträna. På ett eller annat sätt.
-Sen är det detta med körkort nu jävlar måste det tas alltså, innan sommaren måste jag ha det!!!

Hoppas jag klarar det här nu, är rätt peppad hoppas att jag kommer i bra form tills bikinin ska på i sommar :)
Vi kämpar för det:)

La ni några löften sen eller??
Förutom du Rikard, för det var ju inte något för hårda killar som dig ; ) : P hahahaha

Detta var lite om nyår och dess nyårs löften..
Hoppas ni hade en underbar nyårsafton:)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0