Trippeltång

Har varit ute och gått en sväng med Martins mamma, blev bara en liten lugn promenad med en del prat. Väldigt skönt, men det blåste kallt, det blåste inte mycket men det lilla som var gick så gott som rakt igenom kläderna för att kyla ner.
Sitter och väntar på att min trippeltång ska bli varm så jag ska inviga den och se hur mitt hår blir, när jag kör med en sån.

Älsklingen och grabbarna är ute hos hans farmor och fixar med isbilarna.
Jag körde på isen igår, tog skruttbilen och körde helt själv, men körde rätt så lugnt. Men det är kuuuul :D

Nu ska jag fixa mitt hår och vänta på att älsklingen ska komma hem igen, vi ska hem till mig senare idag för det är jobb i mogon. hehe..

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0