Träning

Igår började jag träna lite smått, gick en lite sväng för att få upp lite värme sen när jag kom in körde jag lite stykra.
Armhävningar, situps och ryggresningar. OCH jag har träningsvärk idag.
Men ska snart ut en lite sväng tänkte jag men funderar på att ta cykeln :)

Är otroligt glad, för nu har jag fixat älsklingens 20års present, jag tror att han kommer gilla den massor :)  ♥

Nee nu ska jag lämna morgonrocken och kliva i lite mjukis kläder och cykla en runda eller gå har inte bestämt mig än riktigt. hehe.
Sen blir det att fixa och äta lite, för sen ikväll blir det jobb :)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mican

blir det knutgubbe i helgen för er? :)

2009-01-13 @ 22:36:24
URL: http://muckpuck.blogg.se/
Postat av: Mican

Nej det blir inte det för mig, möjligtvis utgång i stan för att Lisa ska slippa gå själv :P

2009-01-15 @ 00:46:56
URL: http://muckpuck.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0