Tjooo

skulle bara slänga in ett litet inlägg här så ni vet att lever. hehe
Jobbar och står i, hade ett litet möte på jobbet idag och jag HOPPAS innerligt att det blir som det är tänkt.
Skulle vara hur jävla bra som helst, så hoppas hoppas :)

Sitter hemma hos älsklingen, han är sjuk så han var hemma hos mig idag när jag jobba så kom han och hämtade mig så vi åkte hit. Just nu är han iväg och packar DJ sakerna för grabbarna har spelning i helgen:)
I morgon är det fredag, den här veckan har verkligen sprungit iväg.
Skönt med lite helg:)
Jobbar ju enbart dagtid nu så då är det klockan 4 som gäller på morgonen. Så skönt att få sova ut lite i helgen.

Sitter ju vid min och älsklingens gemensamma bärbara, så här i ligger alla kort från systemkameran tänkte se om jag hitta något kul att slänga upp:)

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0