Städa

Som ni vet så städade jag mitt rum igår, inte så kul men det går faktsikt ann om man bara kommer igång. För då flyter det bara på, fick bort en hel del, så skönt att kunna se golvet igen. Nevars så illa var det verkligen inte.
Ska nog fortsätta att fixa lite sen, men det beror sog på om jag orkar. Har varit rätt tufft att jobba idag när man är så förkyld. Sen så sitter ag vid en ventilation (stavning?) som blåser kallt så jag sitter i drag så jag är jätte stel i nacken, fick dra på mig en halsduk. Men sen så tejpade vi upp massa kartonger runt den där så nu blåser det inte längre, Skönt.
hehe

Gu vad jag hoppar runt mellan ämnena, men jag ska ju fíxa lite på mitt rum blir inte så mycket med typ sätta upp någon hylla. Har beställt gardiner, påslakan ochg lite dekorationer så det ska gå i lila sen väggarna är då tre vita och en svart vägg. Tror att det kommer bli rätt så mysigt:)

I morgon ska jag jobba vi sutar ett i morgon och då far jag till älsklnigen direkt efter jobbet. Myyys <3

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0