Städa

Har varit och jobbat, kom hem för ett tag sen så jag har bara hunnit äta och ringa till älsklingen för att se hur han hade det:)
Mina päron och min bror ska på något möte på skolan så jag blir själv hemma ett tag, ska bli riktigt skönt. Var länge sen som jag var själv hemma, kan vara skönt att få vara själv ibland.
Fast jag tycker inte om att vara det för länge, några timmar räcker sen är det inge kul att vara själv. hehe.

När de har åkt vilket de ska när som helst så ska jag gå ner på mitt rum och städa det så fort som möjligt.
Sen är det tänkt att jag ska träna, och det måste jag hinna så jag får städa snabbt. För om jag ska hinna duscha och fixa matlåda tills i morgon och allt.
Så nu ska jag stänga ner dumburken, eller jag stänger inte av den utan jag tar med den ner för att lyssna på MUSIK så jag får lite mer städlust, det blir bra :)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0