Sorry

har haft en hel del att göra i dag på förmiddagen, måste snart rusa till bussen. Så det blir tyvärr ingen sammanfattning av helgen..
Idag har jag varit ute och gått en liten promenad, sen har jag kört lite styrke övningar, duschat och fixat lite. Så nu ska jag bara platta håret packa min väska sen dra.

Men lovar att det ska komma upp om helgen, sen ska jag slänga upp bilder som jag tog när jag och älsklingen åkte skridskor förra helgen, som jag laddade in i datorn förut:)

Nu är det jobbtajm.

Byee

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 12:19:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0