Små fötter och träna

Jag blir så trött och ledsen på att jag ska ha små fötter, det är verkligen INTE kul. Ni som säger att det är fint med mini fötter vet inte hur jobbigt det är.
Visst det är fint med små fötter men det finns liksom gränser. Jag skulle vara överlycklig om jag kunde ha storkel 36 så jag kunde köpa pumps och fina fest skor och sommar skor på damavdelningen. Nu får jag vända mig till barnavdelningen, och hur kul är det??
Inte ett dugg för det finns inget med klackar på, jag som inte är så lång skulle tycka det var lite kul att få komma upp runt 5cm med ett par snygga fin fest skor MED klack på..Men det är bara att glömma..
Jag hittar verkligen INGENTING och det är så grymt tråkigt.
Det ända som jag hittat där det kan finnas är i Kina, men där är ju jag väldigt ofta.


Har tränat lite styrka idag, men bara lite. Fast det var skönt att få köra lite. Tar det lite lugnt i början för att sedan tuffa till det lite.
Sen har jag även hunnit göra ett teoritest, ska försöka lägga ner enegri på körkortet nu och kämpa p åså jag har det till sommaren :)

Nee nu ska jag föna håret och borsta tänderna sedan soooova.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0