Nu så

ska jag slänga upp bilderna får skridskoåkningen förra helgen.
Jag lovar det var världens underbaraste värder, precis som det ska vara när det är VINTER. Kallt, snö och soligt.
Det var -16 hela dagen och vi var ute från 9-17, solen lös hela tiden för det var klarblå himmel och det glittrade i snön :)
Det kallar jag vinter.
När vinter månaderna kommer så tycker jag faktiskt att det ska vara vinter på riktigt, inget slask och sånt jobbigt. Utan snö och minus grader så är det vinter enligt mig, myyys :)

Hur fint som helst, utanför huset som vi bodde i. Sakna <3


Min snygging kollar isen :)


Nästan på andra sidan, klarblå himmel :)


Me


Älsklingen skjutsade mig på sparken :)


Älsklingen <3


Nu har det ju blivit mildgrader och isen börjar försvinna, hoppas det blir mer av vintern så man hinner åka mer skridskor.
Det får vi hoppas på, för det är så härligt och skönt att åka :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0