Martin <3

Älsklingen kom till mig igår för att han skulle hämta ett arbetsgivarintyg som mamma fixat åt honom:)
Så han kom hit så vi lagade lite käk vid 11 på kvällen när vi kom hem. haha..Men mysigt och gott vare.
Sen åkte han hem för drygt en timme sen :'(
Vill vara med honom hela tiden det är jobbigt att vara ifrån min älskling. Men jag ska dit i morgon så vi får se det från den ljusa sidan.
Fick min nya mobil i förrgår så nu använder jag den, har samma nummer som förut. MEN en ny och fräsch mobil :)


Idag blev det inge vidare träning eller så utan jag körde styrke övningarna som jag börja med denna vecka :)
Går faktsikt väldigt bra, när jag fyllde år fick jag en såndär yoga matta och de är jätte skönt att typ göra situps och liknande på också, jätte smidigt..
Får se när jag ska börja med mina pass, har fyra olika dvd:pass.
-Boxarobics
-Yoga
-Pilates
-Sen någon dans grej

Så det måste jag börja med också, fast det är lättare att köra när man jobbar förmiddag så har man lite mer tid på sig att göra det när man kommer hem för de brukar ju ta runt en timme ett sånt där pass:)

Nu ska jag göra käk, sen fixa lite sen JOBBA :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0