Hallå där!

Fick ett sms från jobbet förut så jag ska jobba tors-fredag och eventuellt nästa vecka med. Antar att det beror sig på hur mycket jobb som finns.
Men hoppas på mycket jobb. Pengar går ju alltid åt liksom, sen är det skönt att ha något att gå till. :)

Sitter hemma hos älsklingen, han kommer hem vid 1 och äter lunch :)
Jag och Mona ska gå en sväng sen tänkte vi eftersom det är sol ute så det är bäst att passa på.
Har träningsvärk sen jag körde lite styrka i förrgår eller när det var som jag skrev om det här, så jag ska köra mina övningar sen när jag har gått en sväng.

Har ändrat om älsklingens present nu så nu blir det perfekt, kan tyvärr inte avslöja något här än. För man vet inte om han kikar in här lite då och då.
Men på lördag ska vi fira honom så då får han presenterna så då kan jag skriva det här:)

Det är den 21:e idag, vilket betyder att vi har varit tillsammans 2år och 8 månader. Åh blir så glad när jag tänker på det, och om ni bara visste hur mycket jag längtar till sommaren. Det är våran tid det, då trivs vi som bäst, sol, värme, bad, båt, cab, vara ute, grilla och massa annat. Jag och älsklingen längtar MASSOR <3<3<3

Susanne
                                          HJÄRTA
Martin



Nu ska jag kolla på tv!
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0