De

Tänkte att jag skulle ladda upp en bild på min snygging och skriva en liten rad, MEN tror ni det gick eller..Nee så klart inte, så typiskt.

Har haft en underbar och mysig helg med min älskling. Massa film, myyys och så har vi varit värsta tjockisarna.
Så nu gäller det fan att träna lite, så man slipper skämmas när man ska dra på sig bikinin på badet när vi ska dit. Nevars så illa är det definitivt inte. Men jag ska jobba på att få lite mer muskler och så för min egen skull. Jag trivs med kroppen som den är, men det skulle inte vara fel med lite muskler och sen snygg hållning.
Men det känns som att det är mycket snack och lite verkstad på mig, men jag ska försöka ändra på det så mycket som det går.
Får se vad jag hinner med efter jobbet i morgon, jag vill hinna TRÄÄÄÄNA och städa mitt rum :)
Så vi får se vad som händer och sker.

Det som jag skulle ladda upp på älsklingen får jag göra i morgon, när det är HANS DAG :)
Eftersom det inte ville sig nu:P

Nu ska jag gå och sova.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0