Utflykt

I söndags fick jag och älsklingen för oss att vi skulle ta en liten tripp till Västervik för att kolla läget och fota lite.
Så vi tog en liten sväng dit, det var jätte mysigt och fint. Tog en massa kort med våran fina kamera, tyvärr har jag bara några usla bilder från min mobil. För älsklingen har bilderna i våran dator hema hos honom.








Som sagt bilderna är inge bra, men det var hur fint som helst i verkligheten och vi var på några andra ställen också.
Med vårat vanliga flyt. haha. Så var det molnigt hela tiden tills vi satte oss i bilen och hade tagit massa bilder DÅ kommer solen fram. Självklart. Så vi åkte runt och jag hängde typ ut genom rutan och fota massor för att få lite bilder med massa solenergi på :D
Men det fungerade bra det också, sen åkte vi till 35:ans kiosk i Överum och åt hamburgare as gott :)
Där gör de bland de godaste hamburgarna, Testa :)

Riktigt mysigt dag :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0