Söndag

Igår kväll somnade jag i soffan, vaknade till av att Martin sa att vi skulle gå och borsta tänderna och gå ner och lägga oss.
Jag tänkte att jag bara skulle vakna till lite så jag kunde öppna ögonen, men jag däckade. Vaknade kvart över 1 på kvällen, gick och tvättade bort sminken och borstade tänderna. Men när jag kom ner till mitt rum såg jag att klockan var kvart över 3. haha.
Lyckades somna efter en liten stund i  alla fall.

Vi vaknade vid typ 9 idag, gick upp och åt frukost. Sen gick vi ut och fixade lite med bilen, nu har älsklingen åkt till Åtvid för att fixa lite han kommer ikväll igen.
Själv ska jag snart iväg och fika ute i Näs, sen ikväll blire gympa igen, skönt att få röra på sig:)
Tänkte att jag ska ta med systemkameran ut till Näs och ta lite kort.

Ha en bra söndag!

VILKET UNDERBART VÄDER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0