Röra på fläsket

Har jobbat som vanligt idag, skönt att man har något att göra på dagarna plus att det drar in pengar. För det är alltid bra att ha.
Har inte hunnit så mycket idag jobba, gick hem åt och sen så åkte jag upp till gympan. Där det var gympa pass, så det har jag gjort idag. TRÄNAT, för en gång skull. Som det ser ut nu så ska jag dit på söndag med och träna. Skönt att få röra på sig.

Den här veckan har gått grymt fort, i morgon är det redan fredag. Och då kommer min älskling hit så himla myys.
Saknar honom något enormt mycket, jag vill bo med honom ute i huset som vi bodde i. Det var helt underbart :)
Skönt med helg, så man kan få sova ut och mysa massor. Sen får vi se vad vi mer hittar på för roligt.

Nee nu ska jag kika runt lite på nätet, sen vänta på att Martin ska logga in på msn.
Sen ska jag väl fixa matlåda och sova vart efter.

- Jag har all rätt att vara arg på dig, förstår inte vad du vill komma med det här. Det verkar som att du vill att jag ska bli arg. Fan vad arg jag är på dig just nu.

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0