Heelg

Åkte till åtvid i fredags.
Så jag kollade på let´s dance med Martin och Andreas vi käka lite godis och drack lite :) Trevligt trevligt.
Jag somnade i fotöljen vid 11, men det är ju inte så konstigt när jag går upp så tidigt i veckorna..
Fick ingen direkt sovmorgon på tisdagen eftersom vi åkte ut och körde bil på isen.
Sen vare bara hem, käka duscha och fixa, sen drog vi till discot som grabbarna skulle vara DJ på, jag och Robin var med som sällskap och vi dansade en hel del. Jag gillar verkligen att dansa man blir gald av det :D
Sen så åkte vi hem och åt lite god kvällsmat jag och älsklingen och så tittade vi på film, tills jag där inte kunde hålla ögonen öppna fast jag liksom satte mig upp..Så då gick vi och la oss.
Men idag fick vi i alla fall sovmorgon.
Sov till typ 12 :)
Sköööönt.
Har varit och kört lite på isen, vi tog med lite konor ut så älsklingen gjorde lite grejer som jag skulle öva med.
Fasiken alltså, jag måste tränatränaträna på att köra bli.
Vill kunna fixa ett körkort vart efter :)
Skulle sitta riktigt bra med ett körkort i plånboken måste jag säga.

Vi ska väl till Gusum senare idag.
Nu ska jag gå och prata lite med Martins mamma som kom hem nu..

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0