Här sitter jag

och ser att det var ett bra tag sen jag skrev här, usch vad dålig av mig.
Har haft lite att göra i veckan, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort riktigt.
Men i tisdags var jag uppe och bada med Mirelle och hennes lillebror, väldigt rolgit och trevligt.
Har jobbat på också, vi har gjort om tiderna så vi kör 7-15:30 vilket gör at jag typ är hemma runt 5 så då har jag ju inte lika mycket tid efter jobbet som innan.
I går kom min älskling hit, och vi gjorde typ inget, vi sov och gluttade lite på tv.

Sen idag har jag hunnit med en del, jobbat, städat nere i duschrummet. Sen tänkte jag vara duktig och jogga en liten runda, jag kom så långt att jag fick på mig kläderna och kom ut och hann att börja gå några hus bort. Men sen insåg jag att det var för halt så jag vågade inte chansa. Så jag gick in igen och körde lite styrka.
Så nu har jag hunnit duscha och sett på sveriges värsta bilförare.
Efter detta inlägg ska jag kolla på lyxfällan.

Min älskling kommer till mig i helgen :)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0