Fixa frillan

Var och klippte mig idag, toppade bara håret sen klippte sne lugg. Inte någon större förändring denna gång, men blev nöjd ändå.
Vill ha låååång hår.

Sen så gick jag förbi en sko affär i Viken och tänkte att jag skulle i alla fall gå in och fråga om de kunde special beställa skor i SMÅ storlekar.
Men de kunde inte det. Men så köpte jag någon grej som man typ klistrar fast i hälen som typ en sula fast man sätter den i hälen, så i vår sen ska jag beställa de där pumpsen som jag beställde en annan gång och prova med det där :)
Hopas det fungerar då får jag äntligen mina pumps i så fall :)

Ska straxt gå och sova, är grymt trött.
Innan ska jag bara ringa min älskling, saknar honom något enormt mycket :(
Vi ses inte förns på fredag, jobbigt =/

Jobb i morgon, bäst att fixa sig för sängen.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0