Trött

börjar bli lite trött faktiskt, tänkte slänga upp lite bilder här från vi var i kusten idag.
För det är ju inget överskott av bilder på min blogg direkt, måste bli lite mer bilder. Inte kul för er att bara läsa kan vara kul att ha något att titta på med.





Förstår ni nu varför jag älskar att vara vid kusten / på sjön??
Det är helt underbart.
(Det ser jätte varmt ut på bilderna, men det kan jag intyga att det inte var. Solen värmde, men det blåste jätte mycket.)
Men det var ändå skönt att få komma ner dit och andas lite havs luft :)

Nu ska jag nog tvätta fäjjat, borsta nötterna och fixa sen krypa ner och kolla på Sunes jul som jag har på datorn.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0