Tjoo

Har träningsvärk i rumpan i dag sen promenaden igår. haha, men i morgon ska vi påt igen bara att gå med våra stavar och bränns fett. Heja oss. haha.

Idag har vi fått jobbat jätte hårt på jobbet och vi var jätte duktiga, jag och Emma gjorde ett litet "miljöombyte" och satte oss på ett helt annat ställe. Vi brukar ha bord som vi packar upp dvd:erna på, men vi satte oss med dem i knät och gjorde bord av kartongen gick as bra. Fick skena fram och tillbaka väldigt mycket för kartongerna tål inte så mycket, för vi körde CD-skivor och de väger lite mer.
Så idag är jag trött.
Efter jobbet drog jag till Frida i Sörping och satt där och snacka och åt mat och lite sådär.
Sen åkte jag hem och övningskörde och käka lite, nu har jag precis duschat och ska fixa mig sen sooova.
Jag lovar att jag behöver det.

Saknar min älskling massa också.
Men snart är det helg:)
Fint väder säger de att det ska bli med, kom med sol och värme bara. Det gillar jag.

:)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kör du med din far och mor nu eller? =)

2009-04-22 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0