Påsk

jobbar bara i morgon också sen är man ledig några dagar, skönt med lite lång helg.
Speciellt när man börjar bli lite sjuk inte så kul att jobba då. Så hoppas att jag kan vila upp mig lite i helgen, men samt kunna vara skapligt pigg så jag kan gå på festen som jag sett fram emot länge:)

Har inte en aning om vad jag ska ha på mig, ska snart be mamma följa med ner till mitt rum och be henne om lite smak råd.
Så i morgon jobbar jag vi får till och med sluta en timme tidigare de är hur snälla som helst på TR, idag fick alla som jobbar där varsitt påskägg. Och jag lovar att de var lite större än den "normala" storleken och helt proppfulla. Sånt muntrar upp väldigt mycket på en arbetsplats, sen fick vi påskfika.
Jag hoppas verkligen man blir kvar på det här jobbet länge, för jag trivs hur bra som helst. Idag hade vi så jäkla kul vi skratta och pratade hur mycket som helst :)

I morgon drar jag till älsklingen efter jobbet typ ska hem först och hämta lite grejer bara.
Så vi får se vad den här ledigheten har att erbjuda :)

Ha en riktigt trevlig påskhelg! :)
Det sägs att det ska bli fint väder, och det mår man ju inte dåligt av direkt :P Mer sol och värme åt folket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0