Kusten

Vilket härligt väder, idag drog vi ner till Tättö och hjälpte Martins mormor att sätta upp förtältet och förbereda husvagnen och sånt där inför sommaren. Väldigt skönt att få hjälpa till och göra något. Men vad det blåste nere vid kusten och jag som glömde min skinnjacka hemma i Gusum fick låna en fleece (stavning?) jacka av Inga-lill. hehe.
Jag älskar verkigen hav och sjö. Längtar tills älsklingens båt blir klar så vi kan sjösätta den, och detta år i Yxningen.
Vi har faktiskt fixat lite med den i helgen eller han har, jag har väl mest bara tittat på och varit en assistent.

Snart ska vi fixa oss lite sen dra ner till Andreas som ska ha lite "fest" eller vad man ska säga. Så där blir vi ikväll.
Jag hoppas på att det blir att spela kubb men vi får se vad de andra säger.
Stressad som jag var när jag skulle åka hit alltså till Åtvid i går så glömde jag mitt smink, lagom kul när man är sjuk. Men har varit ute mycket så jag har fått lite färg i ansiktet i alla fall. Men men, jag får klara mig utan. Får smörja in mig med lite lotion och fixa håret så man känner sig lite fräsch i alla fall. :)

Ha en underbar kväll!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0