Jag är redan

hemma igen, vi käkade pizza, spelade kubb, och hann att spela ölspelet.
Grabbarna bestämde att de skulle dra till Gruvan sen, alltså Åtvids uteställe, men som jag nämde förut så hade jag inget smink eller något vidare snygga kläder med mig. Så jag drog hem lite tidigare för jag ska ändå inte med.
Hade jag haft kläder och smink med mig hade jag fan följt med för jag vill verkligen ut och dansa som faaaan.
Det är så grymt jävla kul..

På tal om kläder och sådär, jag har fått mina pumps nu och jag älskar dem. Har plockat i lite sulor och extra grejor för att jag ska kunna ha dem, nu ska jag bara klacka om dem också så de håller ett tag nu när jag äntligen har ett par som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0