jag är grymt

slarvig med att uppdatera här känner jag. Skäms på mig. haha.
Livet flyter på som vanligt, jag jobbar och står i, den här veckan har jag inte hunnit göra något inte hunnit med några vänner eller att göra något bara jobb. Känns lite tråkgit, men jag måste ju jobba för att få in pengar.
Blir lite halv knöligt när jag jobbar eftermiddag, för jag sover till 8-9:30 typ. Sen går jag upp och käkar frukost, fixar matlåda och sånt där, duschar och lite sånt. Sen brukar jag strö omkring och städa lite, sitta vid datorn och häcka eller ut och gå. För vid halv 1 går bussen så man har liksom en tid att passa så det finns inte så mycket man kan göra. Sen när man komme rhem på kvällen är det bara att fixa sig för sängen och sen sova. Så rullar det på sådär, så veckorna vi jobbar eftermiddag känns det som att man inte gör annat än att jobbar, äter och sover.

Så nästa vecka när jag jobbar dag ska jag se om jag kan pricka in att träffa Mirelle om det finns någon lucka ledig och sen träffa Frida. Måste verkligen träffa lite vänner :)
Och så måste jag kämpa på med lite andra saker också så det händer lite. Vill verkligen att det ska gå vägen och att det går så fort som möjligt. Skulle ju inte vara helt fel.

Älsklingen kom och hämta mig på jobbet igår så himla söt han är, han är världens underbaraste. Förstår inte hur man kan vara så charmig ;)
Sen komme rhan hit ikväll för vi ska vara hos mig i helgen, blir myyyys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0