Helgen i Örebro

var helt underbar, det var mysigt, roligt och trevligt.
Vi åt gott, drack gott, prata skratta tog det lugnt, bada och slappa.
Hur skönt som helst vi gjorde inte så extremt mycket utan vi bara va helt enkelt och det var så himla skönt och bara ta det lugnt och inte ha något speciellt att tänka på göra vad man kände för.
Det behövdes verkligen och vi hade så himla roligt.

Vi var ju och bada i Gustavsvik, jag har aldrig varit där. Vi skulle åka vildvatten forsen, och jag tyckte att det skulle bli skit kul, men det börja med att jag tappade bort Martin för jag fastnade i någon ström som drog mig bakåt i forsen. Och jag hade en helvete att komma loss så jag kunde åka framåt igen och jag for precis överallt visste inte vad som var fram och bak.
Hittade Martin efter ett tag, och jag ville inte åka den igen.
Men så kom vi på att jag kunde sitta framför honom och han höll i mig så gick det bättre. Det gick mycket fortare och det var dö kul.

Måste bara berätta en jätte kul grej, vi var och skulle köpa chips så ville vi ha dill chips. Och Martin hittade de där valiga i grön påse men så kollade vi för att se om det fanns något annat gott. Så hittade vi en annan påse "lättsaltade dillchips".
Så vi körde på dem i stället. Vi kom hem och började käka och det smakade ingen dill, bara salt.
Vi läste på baksidan och vi läste på framsidan. Sen var det inget mer med det, men sen så läste jag igen på påsen och inser att det står "LÄTTSALTADE DIPCHIPS" och vi hade hela tiden läst DILLCHIPS. JAg fattar inte hur det kunde bli så även att vi läst eså många gånger. hahaha.

Grymt härlig helg med min prins hade jag i alla fall <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0