Tomten är far till alla barnen

sitter jag och kollar på nu, men förtillfället är det paus så jag tänkte skriva några rader här.
Följde med grabbarna ner och käka förut, sen gick jag faktiskt en sväng med stavara men bara en 15-20min sväng så det blev bara en lite kortis för att få lite frisk luft.
Men man hann att bli riktigt varm på den lilla svängen med.
Funderar lite på om man skullr gå eller jogga en liten sväng i morgon. Men får se om jag gör det. Jag vill men vi får se vad motivationen säger i morgon..haha
Hade tänkt att ta med stavarna hem till mamma och pappa så man kanske kan gå lite med dem, för det ger ju mer att gå med stavar. Sen ta hem mina hantlar så jag kan börja träna min rygg och mina handleder. De är väl den högsta prion just nu för min hållning är katastrof och mina handleder är riktigt svaga. Så vi ska se om jag lyckas göra det jag sagt nu..Brukar bli mycket snack och lite verkstad, men ska FÖRSÖKA att peppa mig själv ordentligt nu :)

Nu ska jag se vidare..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0