Tjooo

har inte varit så aktiv på sistone, men det blir tyvärr inte så att jag sitter vid datorn så mycket.
Älsklingen har varit här hela helgen, tills idag. Han åkte hem i morse för han skulle till någon som skulle kolla på hans rygg. Så nu har han äntligen fått lite hjälp så hoppas han blir bra snart :)

Har haft en riktigt bra helg, blev inget stan i måndags utan jag och älsklingen åkte in på söndagen. Så jag köpte två par skor, äntligen har jag fått mina stövlar som jag har letat efter i två år, har inte hittat några som passat mina fötter. Men NU så :)
Sen köpte jag ett par billiga halv fula vinterskor. haha..För jag var tvungen att ha ett par.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0