Tankarna snurrar.



Kollade precis in på La redoute för att se om de skickar mina stövlar snart men nu har de flyttat fram det ännu längre så de skickas inte förns den nu den 25. Kommer ju aldrig få mina stövlar, har lust att säga ifrån ta pengarna och köpa ett par i affären i stället.
Sitter och funderar över julklappar med, har fortfarande inte en aning om vad jag kan ge till älsklingen. Det är ju jätte svårt.. Kommer ni på något bra tips så säg till. :)


Är väldigt tankspridd när det gäller körkortet också, måste verkligen ha körkortet. Men det är väldigt svårt när ingen övningskör med en:S
Funderar starkt på att åka upp till Flen och ta en intensiv kurs på en vecka. Malin gjorde det, och det låter riktigt vettigt, för då har man en hel vecka med bara koncentration på kökort. Funderar på det, men vet inte riktigt när jag ska göra det i så fall. Vill ha det så fort som möjligt :)
En bil har jag redan jag ska få Martins första bil och köra med, vi tänkte sälja den först men han har lagt ner massa pengar på den som han aldrig kommer få igen vi behåller den tills den blir skrot. Så det blir "min" bil. haha..

Nu ska jag föna håret och fixa mig sen åka och jobba vart efter.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0